بيانيه سطح توافق خدمات

مراجعين محترم؛

 
مقدمه: 
بطور كلي توافق نامه سطح خدمات Agreement Level Service يك قرارداد تضمين كيفيت خدمات دو جانبه بين خدمت دهنده و خدمت گيرنده است. با عنايت به توسعه خدمات الكترونيكي دستگاههاي اجرايي و اهميت كيفيت و پايداري آن براي دستگاههاي اجرايي لزوم بهره گيري و تدوين استانداردهاي كيفي براي Service-e ها ضروري خواهد بود. به همين منظور توافق نامه سطح ارائه خدمات براي خدمات پيوست ارائه مي گردد .

بدين وسيله توافق نامه سطح خدمات پرتال دانشگاه علوم پزشكي بيرجند به آگاهي مراجعين محترم مي رسد:

  • هدف از اين توافقنامه سطح خدمت اين است كه به منظور ارائه با كيفيت خدمات ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشكي بيرجند براي خدمت گيرندگان مورد توافق قرار گيرد.
  • اين بيانيه، سطح توافق دو جانبه در خصوص اين خدمات، روش‌هاي نظارت و مسئوليت‌هاي دانشگاه علوم پزشكي را در صورت لزوم مشخص مي‌كند.

 

مسئوليت و تعهدات:

 •بر اساس آيين نامه توسعه خدمات الكترونيكي دستگاههاي اجرايي مصوب شورايعالي اداري به شماره 7740 /93 /206 مورخ 10/6/93 تمامي دستگاه هاي اجرايي موظفند نسبت به الكترونيكي نمودن خدمات دستگاه و ارائه آن از طريق درگاه، دفاتر پيشخوان و يا ساير طرق اقدام نمايند.
 
• بر اساس بند پ ماده 67 برنامه پنج ساله ششم كشور دستگاههاي اجرايي موظفند نسبت به الكترونيكي نمودن فرآيندها و خدمات با قابليت الكترونيكي تا پايان سال سوم اجراي قانون برنامه اقدام نمايند.بر اين اساس، مديريت آمار و فناوري اطلاعات دانشگاه، فرم ها و فرآيندهاي الكترونيكي قابل توجهي راه اندازي كرده است.

 1- اين تارنما مجهز به امكان ثبت و پيگيري درخواست ها و شكايات شما متقاضيان گرامي از طريق مراجعه به بخش تماس با ما يا براي ثبت شكايات از طريق سامانه ثبت شكايت به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و24 ساعت روز، دارا مي باشد.

2- براي اطلاع و راهنمايي مراجعين از خدمت هاي الكترونيكي و غيرالكترونيكي، مي توانيد به صفحه خدمات غير شناسنامه دار دانشگاه يا خدمات شناسنامه دار دانشگاه مراجعه نماييد.    

3- نظرات سازنده شما براي افزايش كيفيت ارائه خدمات در صورت لزوم اصلاح فرآيندها موثر خواهد بود لذا با مراجعه به هر صفحه، مي توانيد نظر خود را در مورد محتواي صفحه و يا خدمت مربوط به آن ، مطرح نماييد، كافي است در انتهاي همان مطلب از قسمت "ارسال نظرات" استفاده نماييد.

4- اين تارنما در صورت برقرار بودن زيرساخت هاي لازم مخابراتي به صورت تمام وقت در دسترس مراجعين گرامي مي باشد. در صورت بروز هرگونه اشكال و نقض فني اطلاع رساني خواهد شد.

تعهدات متقابل خدمت گيرنده و دستگاه اجرايي  
 
• خدمت گيرنده مكلف است مدارك خود را تنها از طريق سايت/ پست/ دفتر پيشخوان/ حضوري (مشخص شده در فرآيند انجام خدمت موردنظر) به اين دستگاه ارائه نمايد.
• هزينه هاي ارائه خدمات بصورت رسمي از سوي دستگاههاي ذيصالح تعيين و از طريق سايت اعلام خواهد شد.
• مديريت آمار و فناوري اطلاعات دانشگاه موظف است 24 ساعت قبل اين اجراي قطعي هاي برنامه ريزي شده و عدم ارائه خدمات، موضوع را از طريق پرتال اطلاع رساني نمايد. 
تاریخ به روز رسانی:
1398/04/02
تعداد بازدید:
40
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal