راهبرد مشاركت الكترونيكي

 

طبق بند2 ماده9 تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره 2227221 مورخ 21/22/99 ، شهروندان حق دارند تا سیاستها، فرایندها، تصمیمات و اقدامات دستگاههای اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات بیان نمایند.

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تالش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید.

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود میباشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن میگردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادها و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسب جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید. در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، برخود الزم می داند نظرات، پیشنهادها و انتقادات آحاد مردم به ویژه از سوی نخبگان، متخصصان، صاحبنظران، مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرائی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. این سازمان تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاههای اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است. شهروندان گرامی و دستگاههای اجرایی میتوانند از طریق لینک های زیر ما را از نظرات سازنده خود آگاه نمایند.

 

تاریخ به روز رسانی:
1399/03/27
تعداد بازدید:
198
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
 
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند می باشد.      آخرین بروزرسانی:1399/04/18
Powered by DorsaPortal