معرفي پرسنل
           
سمت: مسئول انبار
نام و نام خانوادگي: مريم انصاري فرد 

مدرك: تكنيسين دارويي 
ايميل : m.ansarai.fard@bums.ac.ir

تلفن داخلي: 2840

مستقيم: 31632840-05632445502
فكس:  05632445672
 همكاران:

سمت: اپراتور سيستم  

نام و نام خانوادگي: طاهره بلالي

مدرك:  تكنيسين دارويي
ايميل :  t.balaly@bums.ac.ir

تلفن داخلي: 2841

مستقيم:31632841- 05632445502
فكس:  05632445672

 شرح وظايف مسئول انبار :


              

-     اجراي صحيح انبار داري در مورد ورود و خروج هر نوع كالا با رعايت تشريفات اداري

-     مراقبت در حفظ متوسط موجودي انبار به نحوي كه باعث تراكم بيش از حد كالا و يا كمبود كالا در انبار نگردد.

-     شناخت سيستم ها و روش هاي طبقه بندي و كدگذاري و طرح استقرار كالا و آرايش انواع موجودي ها در انبار با توجه به كيفيت آنان و رعايت دستورالعمل ها ، نحوه نگهداري آنان كه در كاتالوگ ها و بروشورهاي شركت هاي توليد كننده كالاهاي مذكور درج گرديده است

-     تنظيم صورتجلسه از نتيجه انبار گرداني با ذكر مقادير كسري يا آسيب ديده و يا فاسد شده و تهيه گزارش توجيهي در مورد علل آن

-     شركت فعال در انبار گرداني ساليانه و يا ادواري و همكاري با مسولين اعزامي ذيصلاح كه به عنوان نماينده بايد در جريان مراحل مختلف انبارگرداني موظفا ً شركت داشته با شند به كارگيري مساعي لازم در جهت تكريم و حفظ حرمت ارباب رجوع و پاسخگويي مناسب به آنها.

 -     نظارت كلي بر تمام انبارهاي معاونت بهداشتي و مركز بهداشت شهرستان.

-     تعيين كالاهايي كه بايد در انبارها نگهداري شود.

-     نگهداري مدارك موجوديهاي واقعي كالاها در انبار.

-    مراقبت و صدور دستور جهت محافظت از موجوديها در برابر مخاطرات.

-     مراقبت در رفع نواقص پرسنلي و تجهيزاتي و امكاناتي.

-     مراقبت در ارسال گزارشات دوره اي و مستمر و ساير مكاتبات ضروري.

-     توصيه و پيشنهاد روشهاي انبارداري و اصلاحي ديگر.

-     نظارت بر ورود و خروج لوازم و اجناس و كالاها و همچنين امضاء كليه اسناد مربوطه

-     نظارت بر تمامي فعاليتها و اجراي كامل مقررات مالي و انبار داري در انبارهاي تحت سرپرستي و ارائه راهنمايي هاي لازم به كاركنان تحت نظارت 

 -    هماهنگي با واحد كارپردازي، حسابداري و معاونت بهداشتي

-     همكاري با بازرسان اعزامي حوزه معاونت پشتيباني دانشگاه.

-     اعلام گزارش فوري در مورد هر نوع فعاليت و سرقت احتمالي به رئيس مركز بهداشت.

    

  شرح وظايف  اپراتور رايانه

 -     ثبت كالاهاي تحويلي و دريافتي در رايانه .

 -     اعلام موجودي به مسئولين مربوطه .

 -     صدور ر حواله انبار و قبض انبار و مرجوعي .

شرح وظايف  انباردار:

          -      رسيدگي بر موجودي انبار و صورت برداري از كالاهاي موجود در انبار در فواصل معين و با نظر مسئولان مافوق.

         -      اقدام به حفظ و حراست اجناس تحويلي به انبار و جلوگيري از حيف و ميل و خسارات به آنها.

         -     مطلع ساختن مسئول در مورد اتمام اجناس از هر نوع به منظور تدارك و تحويل آن ها به انبار.

        -      درخواست خريد كا لابرنامه ريزي و مراقبت جهت حفظ مقدار موجودي هر يك از اقلام كالاهاي مورد نياز سازمان در حد مطلوب خود.

          -      همكاري و مساعدت در خريد و تامين و تهيه كالاها و كنترل و دريافت كالاهاي خريداري شده.

          -     نگهداري كالا در انبار به نحو صحيح و تسريع در امر تحويل با رعايت مقررات

          -     مشاهده عيني كالا (بر اساس تحويل كالا نه فاكتور ارائه شده)

             - ارائه گزارشات لازم به مقامات ذيربط و ساير موارد مرتبط.

          -     درخواست خريد اوليه كالاها به واحد امور مالي ،در صورت عدم موجودي

         -     مراقبت و نگهداري كالاها از عواملي مانند سرقت ،صدمه،ضايعه و حادثه ،از طريق طبقه بندي ،قفسه بندي چيدن و جاي دادن صحيح آنها

 

معرفي واحد

اصولا محل تجمع و ذخيره سازي اقلامي است كه موجودي هاي درون آن براي تقاضاهاي آتي مصرف مي گردند.انبار مركز بهداشت بطور كلي كالاهاي مصرفي و اموالي مورد نياز واحد هاي اداري و بخشهاي درماني را طبق روال و مقررات اداري از طريق ابلاغ درخواست خريد به امور مالي تامين مي نمايد.

 

انبار مركز بهداشت بطور كلي كالاهاي زير را جهت واحدهاي اداري و مراكز بهداشتي درماني طبق روال و مقررات تهيه مي كند.

الف) اقلام مصرفي: شامل فرمها، نوشت افزار، بخشي از تجهيزات پزشكي مصرفي، لوازم تاسيساتي، مواد شوينده و ساير لوازم مصرفي كليه مراكز تحت پوشش است.

ب) اقلام اموالي و پلاك دار: اين اقلام شامل موارد زير است:

1- اقلام و دستگاههاي پزشكي و درماني اموالي.

2- اقلام و دستگاههاي اموالي اداري.

*** مواردي كه لازم است در زمان درخواست اقلام از انبار به آنها توجه گردد:

1 -    درخواست هاي خود را به امضاي مسئولين مراكز و رئيس مركز بهداشت برسانيد.

2- درخواست هاي امضا شده را تحويل انبار دهيد تا در صورت وجود كالاها، حواله مربوطه صادر و در غير اينصورت پس از امضاء مسئول امور مالي درخواست خريد تايپي انبار طبق درخواست اوليه (درخواست دستي) صادر گردد.

3- در صورت وجود جنس در انبار و صدور حواله پس از به امضا رساندن حواله ها كالاهاي خود را تحويل بگيريد.

4- در صورت صدور درخواست خريد، ضمن ابلاغ درخواست خريد به رئيس مركز بهداشت توسط انبار، پيگير خريد آن از طريق واحد كارپردازي و امور مالي باشيد.

5- درخواستهاي اموالي و مصرفي ( دارويي، پزشكي، نقليه ) خودرا بدليل ثبت و بايگاني مجزا در انبار، در درخواست هاي متفاوت بنويسيد.

6- تاحد امكان از درخواست هاي متعدد و پراكنده خودداري نموده و ضمن جمع آوري و ابلاغ درخواست ها بطور كلي از حجم كاري خود و انبار بكاهيد.

7- نا گفته نماند درخواست هاي خريد اوليه واحد هاي تابعه به محض ورود به انبار به امور مالي ابلاغ مي شوند و ديگر آنكه اقلام خريداري شده جهت يك واحد به واحد ديگري تحويل نمي گردد.

8- بدليل محدود بودن فضاي فيزيكي انبار از درخواست خريد اقلام بيش تر از نياز متعارف خودداري فرماييد.

 
 
تاریخ به روز رسانی:
1396/07/03
تعداد بازدید:
935
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند می باشد.      آخرین بروزرسانی:1399/05/21
Powered by DorsaPortal